Thursday, October 13

Tak Sangka Buah Cempedak Menjadi Nangka

cewahh..entri entahape-hape kan.haha
memang la jadi nangka tak kan jadi durian pulak.. aduiii, bila sebut durian terliuh pulak, mak nak durian!!
kembali kepada cerita asal.. Tak sangka pulak karangan aq menjadi pilihan afzalsukasuki
dalam segmen sambung ayat kliksini haha tergelak bagai nk kencing bila baca filem pecah panggung : "Aku Budak Jamban" memang tak la kan, aq pun xsangka ayat aq yang cam gampak terabur gigi tu leh terpilih dan ditagkan dalam entri beliau.. sonok n terharu aq doe.hehehe
hamek kau jadi top 5 'penulis sengal' katanye. mintak admin buat contest pulak lepas ni,
aq nk tercalon dalam grand price pulak.haha
kalau korang nk tau ayat yang aq smbung tu pandai-pandai la korang cari sendiri eh pasal aq xsanggup lagi nk bace balek karangan yang boleh buat perut korang pecah terburai-burai *amaran kerasbatu


p/s: 10.5* tuk "Aku Budak Jamban" memang pecah punggung habaq kau!!

2 comments:

sis92 said...

haha sis pun tjebak sama dlm filem pecah panggung aww :)

adybbab ;O said...

hikhikkk,tu aaa abeh aaa en.afzalsukasuki...diburuu yaww, hakhakhakkk