Monday, October 24

Encik Mimpi - Putus Di Twitter

rasenye korang mesti penah dengar lagu ni kan? takpe la.. aku nak share jugak boleh..
Ini adalah lagu kesinambungan untuk lagu lagu Cinta Muka Buku dr Najwa Latif
gelak kaya lepas dengar lagu ni..hahaha sempoi la 


-Putus Di Twitter-


p/s: dah banyak sangat lagu camni orang buat, Cinta Muka Bulu..Cinta Muka Tak Malu lagi?

7 comments:

tunz said...

mama pun suka dgr lagu2 encik mimpi ni.....anak2 mama pun sama..hihi

sitihalisa said...

Hahah. lagu tak boleh blah.

ABU said...

saya pun suka hik hik..

eylla lee sungmin said...

unik7 :P

AZLINA HAPIP ! said...

sronok lagu nie...
klkr....heheh

Fadilahrusli said...

lebammmm..haha lawak an XD

aiNa yaZiD said...

unik.. best lagu ni..~! (^^,)