Sunday, November 6

Transfomasi Berjaya

Assalamualaikum..

hai follower.. lewat betul tidur malam ni, around 3 a.m o'clock still wekup.haha punye la semangat kan, ha ini la  kerja aku hasilkan setelah sekian lamenye mengerjakan tuk buat header baru, mengambil masa lebih kurang 2jam jugak la, lama kan? biasa la budak tak terer, buat kat adobe photoshop pun terkial-kial cam budak baru pegang laptop..haha

 dulu-dulu,cehh..




dan sekarang.. tu dia hasilnye


simple je, cite rase tersendiri.. bezanya header dulu aku amik doodle dari Afzal, 
 doodle tu dimanipulasikan ke dalam alam maya dan terhasilah dalam header sekarang ni,haha.. mcm bangang je bunyi. whtever lah. hasil cipta terpelihara tuh, cewahh bangga sikit dapat buat hasil sendiri kan.huahuahua.. so amacam? ok tak geng?

p/s: transformasi berjaya aku puas hati,haha..

4 comments:

❤ nailyshofiatunnajwa ❤ said...

lawa header yang baru tu. ^__^v

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

header baru cun.. tapi doodle tu pun cute =)

fara said...

http://blogkufara.blogspot.com/2011/11/aina-rahman-beauty-contest.html..
comel la yang!!

Analala said...

huhu.. terima kaseh semua :)
berbaloi gak dapat bt sendiri..