Tuesday, November 1

Aku Bukan Budak Sekolah La Budak!!

haha. ade ke patut? cerita dia camni, haritu aku tak berapa sihat, ngade-ngade tanak pegi keje alasan sakit perut bagai tapi memang sakit la takde tipu sunatnye.haha then aku pegi la klinik berdekatan dengan rumah aku, jumpe doktor bukan main laju die check macam supermak, padahal...hurm, check amendenye.. die ingat aku tipu ke hape, nampak sangat muka aku kesian kan :( ha betul aku sakit perut sebab tak makan, perut masuk angin cari penyakit sendiri, padan muka! hehe lepas da amik ubat tu aku mintak la surat cuti sakit. then nurse tu yang bagi ni ha surat cuti sakit, eh bukan tapi surat cuti sekolah..

- ejaan pun, alahai.. agaknya doktor tu yang tak sihat kut -

haih.. die ingat aku ni budak sekolah lagi ke? mentang-mentang la muka aku comel lagi kesian, haha perasan :P die baginye aku surat tak laku ni, memang la kan da namenye pegi klinik swasta, naseb baik aku ade panel so takyah la kena bayar..nak tanak aku amik la pasal aku bace surat tu pn lepas aku da sampai kat umah. dengan muka sihat keesokkan harinya aku serahkan surat cuti sakit tu dekat bos aku, fuhh..nasib baik bos aku trima tapi bos aku kesah hape aku cuti berapa lama pn die tak kesah, aku je yang terdisiplin lebeh. konon nak jadi pekerja cemerlang la katekan. haha.. ok lepas ni taknak da amik mc kat ko Shafi!!


3 comments:

Noor Maizan said...

saya tag awak , tapi tak pakse tau.kalau sudi dan rajin,jom la join,hadiah best ;)

http://missobsesi.blogspot.com/2011/11/contest-gadis-berpurdah-by-cik-tomato.html

Gimi said...

ni mesti awek muda...

Analala said...

haha.. pasal tu lar kut :)