Thursday, November 3

Iklan Baru Dutch Lady

Assalammualaikum..

ni kesah mase aku nak peg keje, tunggu bas punye la lame. relax2 dulu. 
tetiba ade sekor kucing rayau ni duk atas meja sambil minum air dutch lady coffee tuh. haha aku pun snap gambar die, sempoi betul kucing ni. agaknye da kenyang ler tu lepas dapat minum air dutch lady sebelah die tu. aku ingatkan air dutch lady tuk budak sekolah 6tahun gan 12tahun jer yang minum rupenye kucing ni pun leh telan air tu, yela sedap kan aku pun suke. agaknye lepas ni pihak dutch lady kena buat iklan baru la yer. "Dutch Lady For Cat" haha. memang sihat lah kucing aku! 

sambil berkata "akak mintak tolong belikan dutch lady chocolate pulak"
 meowww :D

sehingga menjilat jari. hahaha

p/s: terliur pulak tengok kucing ni minum ;)

3 comments:

fara said...

sedap sgt la tu..hahhahaha

fara said...

syg dh de tmpat komen dah..heheh

[PCL] said...

salam singgah sini...