Thursday, December 1

Jum Shop; Aifa La Mode

ASSALAMUALAIKUM...

hye kawan-kawan sume, sihat tak? kalau sihat senyum k cmni :)
harini tuan blog tak brape sihat la, tapi pasal nk update blog punye pasal 
terasa bersemangat sikit. harini aku nak promote sikit business online 
yang member aku buat, dorang baru je menjalankan business ni bulan lepas, 
so please support kay. aku appreciated sangat-sangat..
nak tau sape pengasas die.. tengok ni, 2 orang member aku yang cumel sangat :D



kalau korang berminat jum la tengok 
ade blaus, dress, kemeja and banyak lagi stok baru akan datang
so jum reramai serbu!! 


lala berkata: good luck yunk, aku akan sentiasa support korang tau ;)

terima kasih sebab sudi baca, like kalau suka
kalau komen anda hebat (^__^)v

1 comment:

Unknown said...

wah...ada jual2 kat sini huhu